mandag 14. september 2009

Veiskillet

Klokka blinker 00.00 det er da det treffer meg inn. Det er i dag det skjer. Det er dagen i dag vi har jobbet så hardt for. Alle rosene, alle dagene på stands, alle skoledebattene, alle løpesedlene og alle plakatene, og det skal avgjøres i dag. For nå skal det avgjøres hvem som skal styre Norge. Blir det mot riktig kurs eller blir det ledet av en leder med så grusom politikk at tusener kommer til å angre?

Jeg har tro på det norske folket og jeg tror at de kommer til å velge riktig retning. Jeg tror at de kommer til å velge fellesskap fremfor egoisme, rettferdighet fremfor urettferdighet og trygghet til alle fremfor frihet for noen få. Jeg tror de kommer til å stemme RødGrønt.1.3473632!img3473607

Foresten, når jeg og Vetle gikk en liten uskyldig tur innom ski sentrum i dag, var alle de parkerte bilene i sentrum erobret av FrP-propaganda! De stakkars, stakkars bilene hadde en FrP-løpeseddel og en stemmeseddel på frontruta. Siden biler ikke har verken munn for å spytte det ut, eller hender for å rive de i stund tok vi oss bryet til å spare bileierne for å returnere til et slikt syn. Det tok ikke langt tid før vi hadde det veeeldig moro med å rive ned propagandaen med et stort smil om munnen.

Jeg bare håper at smilet er godt plantet hos oss etter valgvaken med Arbeiderpartiet i morra og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar